Få hjælp til at håndtere din
forsikringsklage

​Sådan klager du


Hvis du beslutter dig for at klage skal du vide, at den typiske sagsbehandlingstid er 6-8 måneder. Du skal betale et klagegebyr på 200 kr.

 

Hvis du ikke er tilfreds med ankenævnets afgørelse, har du stadig ret til senere at gå til domstolene med din sag. Du kan også gå direkte til domstolene med din sag.

 

Du skal klage online

Vi anbefaler, at du udfylder klageskemaet med MitID.

 

Klag online

 

Når du trykker på "Klag online" får du tillige en vejledning i, hvordan du skal udfylde klageskemaet.


 

​Hvad sker der efterfølgende?

Download denne guide som pdf

 

  • Ankenævnet for Forsikring
  • Østergade 18, 2.
  • 1100  København K
  • Telefon +45 33 15 89 00 (kl. 10.00-13.00)
  • CVR: 84699128